Ознаке

Stevan Božje Biće

Stevan Božje Biće

____________

Niš, 1.02. 2012.
Miroslave,
sinoćnji je susret na izložbi minijature, za mene, bio inspirativan.
Jutros sam napisao Ovu pesmu.
Nešto kao download metafizike individualne psihe.
Nemanja je to malopre uslikao, ja prebacio u elektronsku formu i sad Ti je šaljem.
Pozdrav
St.Evan

ps. Palanski radi plemenite i minuciozne Stvari za Kulturu, valja mu za to, makar i ovako, odati puno priznanje.
Posebno me je dirnuo susret sa profesorom Kocićem, sa kojim sam bio nerazdvojan decenijama, a onda od 2004. pa do      sinoć-Ništa. Eto još jedne, kao ključa pod pragom, introjektivne i unutrašnje vrednosti sinoćnje izložbe.
Dobro je bilo biti tamo.
Još jednom
pozdrav
St.Evan

____

Имењаче неуморни, када год клонем и одлучим да затварам књижевни дућан  сетим се  како Ти грмиш и не по- сустајеш. Често имам на уму Јованове (Пејчић) речи: „Сви ми треба  да се угледамо на Лукића када је у питању стваралаштво“. О томе нешто пискарам, пишем и  шта све искри, рађа,   песму.  У писање ми стиже Бошњакова песма иницирана  нашим присуством –  Отварању изложбе хаику графика Јапанке Сари Наканиши.  Излаже Јапанка у Нишу, Стеван написа песму,  а ја те уз овај јав поздрављам, с радошћу што могу  о свему овом вешћу да  пишем.

Грешком избрисах Сазвежђа 00115, ако не представља проблем, понови.

Срдачно Мирослав из Трешњевице